Hjem / Kontakt / Reklamasjoner

Reklamasjoner

Selv om BEVI alltid streber etter å levere produkter av høy kvalitet hender det at noen produkter ikke lever opp til dette.

Hvordan lage en reklamasjon

Når du har en reklamasjon er det viktig at du kontakter din kontaktperson eller BEVIs kundesupport så raskt som mulig. Alle reklamasjoner angående leveranser i i forbindelse med ordrebekreftelser og pakker skal skje innen 8 dager etter produktets mottak.

Før du returnerer noe, må du ha mottatt en returtillatelse fra BEVI. Varer som returneres uten varsel vil ikke bli akseptert.

Leveringsbestemmelse

BEVI følger leveringsbestemmelser fastsatt av Association of Swedish Engineering Industries (NL17).

Les mer
Kontakt oss for flere spørsmål om garantien
Relatert informasjon

BEVI Kunnskapsbank

BEVI:s kunnskapsbank samler inn informasjon om våre kompetansområder, elektriske drivsystemer og kraftproduksjon.

Utforske

Kontakt Norge

BEVI Norge AS
Olaf Helsets vei 5, 0694 Oslo

Tel | +47 23 19 16 50
Mail | info@bevi.no